Microsoft Dynamics NAV



Den komplette forretningsløsningen
- for en virksomhet i utvikling



Microsoft Dynamics NAV er en tilpasningsdyktig forretningsløsning som hjelper din virksomhet til å håndtere økonomi og regnskap, salg/marketing, innkjøp/varelager, prosjekt, produksjon, service og Office 365.
Du velger selv hvilket lønns-, faktura-, ledelses- og timeregistreringssystem du ønsker å bruke. Trenger du flere funksjoner så kan disse enkelt knyttes til ved behov.





Økonomi og regnskap


Salg / marketing


Innkjøp / varelager


Prosjekt


Produksjon


Service


Office 365



Aktuelle tilvalgsmoduler



Lønnssystem


Timefangst


Ledelsessystem


Fakturamottak



Hvordan velge riktig forretningsløsning?




GRATIS e-bøker
Få flere gode råd til et vellykket prosjekt!
Serien består av 4 e-bøker som effektivt guider deg gjennom valg av nytt forretningssystem.


e-BOK #1
Slik velger du en ERP løsning




Priser


Forretningsløsning settes opp etter behovet i virksomheten. Ta kontakt så gir vi pris på et forprosjekt.


Leder:

Uten gode verktøy mister vi kontrollen

Brødrene Midthaug har brukt Dynamics NAV som en del av snuoperasjonen for å effektivisere produksjonsprosessen og dermed få en mer lønnsom drift, sier administrerende direktør Erland Pettersen. Les mer

På startsiden har du oversikt over dine valgte nøkkeltall. Systemet bygges opp med roller slik at du har all funksjonalitet som du har behov for i nærheten. Slik får du raskt oversikt over firmaets likviditeter, ordrer som skal leveres og kunder som du mangler betaling fra. Du overfører lett nøkkeltall til PowerBI for å få visuell presentasjon av data.


Økonomileder:

Dette har vi spart mye tid på

Tidligere var vi avhengig av at de ansatte var på kontoret for å kunne fullføre fakturaprosessen fra scanning til godkjenning, Nå kan de gjøre dette mens de er ute og reiser, sier Ingebjørg Klausen administrerende direktør, Midsund Bruk/Fjords Processing. Les mer

På din startside har du kontroll over dine oppgaver. Her har du full oversikt over faktura som skal sendes ut, kunder som ikke har betalt, billag som skal bokføres og leverandører du skal betale.


Produksjonssjef – Innkjøpssjef – Lagersjef:

Sparer organisasjonen for dobbeltarbeid og gir full kontroll

I et helhetlig ERP system henger prosessen sammen fra tilbud og ordre til varen er ferdig levert. Produkssjef har full oversikt over planlegging, kapasitet, utførelse og kostberegning. Innkjøpsavdelingen får ferdige bestillingsforslag fra systemet og lagersjefen har til en hver tid oversikt over lager, varebehandling, planlegging og utførelse, ordre, bestillinger og kontakter.


Ta en guidet tur i Microsoft Dynamics NAV



Introduksjon til Dynamics NAV


Effektivt drift med integrasjoner til Office 365


Enkel håndtering av betalingskladder og bokføring


Utvid din løsning med tillegg for Dynamics 365 for Financials



Forretningsløsningen for deg



Er du klar for en uforpliktende samtale?
Vi kan bistå i arbeidet med å finne riktig forretningssystem for din virksomhet




Triangel som din leverandør


  • lang fartstid som leverandør av ERP-løsninger

  • kundeoppfølgingsprogram

  • lang erfaring med skyløsninger

  • høy kompetanse på integrasjoner

  • oppdatert på nyeste teknologi

  • Microsoftpartner i Norge